Verhuur

Op zoek naar een geweldige locatie? Boten? Een gebouw voor dagactiviteiten? Of de perfecte plek voor een (zomer)kamp? De Wâldswalkers heeft het allemaal!

Ons clubhuis staat in de jachthaven aan de Buitensvallaat in Drachten, rustig gelegen aan de Smalle Ee. Naast het gebouw beschikken wij over twee grote grasvelden waar perfect buitenactiviteiten georganiseerd kunnen worden met als afsluiter een grote kampvuurkuil waar iedereen gezellig bij kan komen van een mooie dag.

Daarnaast beschikken wij over een vloot van zeven zeilboten en vijf kano's welke ook, compleet met tuigage en eventueel bemanning, te huur zijn.

Interesse? Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier!

Tip: Kijk alvast in de agenda of ons clubhuis beschikbaar is in de periode dat je het wilt huren! Eventueel kunnen we je altijd op de 'wachtlijst' zetten!

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.