Informatie

Laat je uitdagen en ontdek Scouting! Al vanaf 5 jaar is er bij Scouting heel veel te beleven. Hoe ouder je bent, hoe groter en uitdagender het avontuur! Ben je 18 jaar of ouder en vind je het te gek om kinderen en jongeren een uitdagend spelprogramma te bieden waardoor ze zich tegelijkertijd persoonlijk ontwikkelen? Word dan vrijwilliger!

Achter elke scoutinggroep staat een hele organisatie. Zij zijn er verantwoordelijk voor dat het scoutingspel mogelijk wordt gemaakt voor iedereen. Als onderdeel van die organisatie hebben wij binnen onze groep nog meer vrijwilligers actief die er voor zorgen dat onze groep voort kan blijven bestaan. Zij zijn onder andere verantwoordelijk voor de multimedia of het onderhoud aan het gebouw.

Zo zijn er schoonmaakouders die één keer per 6 weken het clubgebouw samen met een aantal andere vrijwilligers grondig schoonmaken, is er het mediateam dat twee keer per jaar ons toffe clubblad 'Lopend Vuurtje' uitbrengt, de site onderhoudt en zorgt voor een professionele uitstraling. Daarnaast hebben we de VOC die het clubhuis onderhoudt zodat het scoutingspel op een veilige manier kan worden gespeeld.

Wil je hier graag meer over weten? Klik dan hier.